Člověk může být krásný i uvnitř, nejenom venku

11:51

Asi první spojení které mě napadá se slovem krása, je lidská krása. Lidská krása nejenom vnější, ale i vnitřní. Dnešní příspěvek bude jenom takový můj pohled na celé tohle téma.


Podle definice kterou mi vyjela WIKIPEDIE: ,,Krása je abstraktní pojem, s nímž se setkáváme v mnoha oblastech lidského bytí“

Ano jak říká wikipedie, v mnoha oblastech lidského bytí nebo spíše v mnoha momentech naších životů. Ideál vnější krásy u žen je v současné době jasně daný a většina z nás se ho snaží dosáhnout. Takovým živým příkladem jsou pro nás celebrity a v posledních letech ,, beauty/fashion blogerky“ nebo ,,instagramerky“. Ale existuje ideál vnitřní krásy? Je na světě něco nebo někdo, kdo ten ideál představuje, ukazuje, učí nás jak ho dosáhnout? Odpovědí je jasné a velké NE. Vnitřní krása je jedinečná.V každém z nás je něco JINÉHO, co nás dělá krásnými uvnitř a co nás hlavně děla originály. Proto zkusme  být originál nejenom uvnitř ale i venku...


Po dočtení textu nahoře se smějete za počítačem nebo něčím na čem to čtete a kroutíte hlavou: ,,Ona je blogerka, což je nejvíc mainstream věc na internetu a píše o tom, aby lidé byli originální a projevili snahu o to být originál“ . Ano i já mám tenhle problém, i já nejsem tak úplný originál a taky se často neřídím tvrzením ,,Člověk je krásný i uvnitř, nejenom venku“  a tenhle příspěvek vlastně píšu i pro sebe. Píšu ho i pro svoje zamyšlení se nad svojí krásou a nad svojí originalitou. Nevím jestli se mi podaří něco změnit, ale budu myslet na tenhle text vždy, když si nebudu připadat dostatečně hezká a originální venku.


,,Člověk může být krásný i uvnitř, nejenom venku“ 

You Might Also Like

0 komentářů

Budu ráda za každý komentář :). Pokud se mně chcete a něco zeptat pište tady: nelaszarowska@gmail.com