Malá radost

11:13

Nedávno jsme vzpomínaly s kamarádkou, jak před čtyřmi\pěti lety byly moderní dlouhé vlasy a nikdo si na svoje zlatíčka nenechal ani sáhnout. Poslední dva roky je naopak největším trendem, zkracovat jak jen to jde a ani já nejsem výjimka. Taky moje vlasy podlehly trendu a teď je ze mě krátkovlasá blondýna. Jenom tak pro zajímavost vlasy jsem zkrátila přibližně o 20 cm, což si myslím že málo není. Důvod byl prostý... bylo mi strašně teplo v dlouhých hustých vlasech, zacuchaly se mi po třiceti sekundách, co jsem je rozčesala. Proč Vám to vlastně říkám? Nafotila jsem pár fotek a chci se pochlubit .... Krátké vlasy jsou zvlášť v tomto období velmi praktické. I když je mám rozpuštěné není mi teplo, nemastí se tak rychle a NEZACUCHÁVAJÍ se, co mi dělalo problém.
Dalším plusem je rychlá úprava. Stačí párkrát přejet hřeben a je to hotovo, můžu jít.
No a taky dalším plusem je, že jsem trendy protože spousta holek se teď stříhá na krátko.
Tento příspěvek moc smysl nemá, já vím ale chtěla jsem se pochlubit takovou menší novinkou v mém životě, která mně strašně baví a užívám si jí.

NELL







You Might Also Like

2 komentářů

Budu ráda za každý komentář :). Pokud se mně chcete a něco zeptat pište tady: nelaszarowska@gmail.com