LÉTO = PLÁNY

13:02

Určitě to znáte taky... naplánujete si milion věcí které chcete o prázdninách splnit a nakonec všechny stejně skončí zapomenuté. První věc kterou musíte udělat je sepsat si VŠECHNY aktivity, které víte že na 100% splníte. Může to být cokoliv, i například banální věc jako úklid celého pokoje. 

Dneska vám představím pár mých plánů na léto a možná i někoho inspiruji. 


První zážitek na který se nesmírně těším je XCAMP. Popisek na stránkách tohoto festivalu sám říká co to vlastně je. ,,Multižánrový křesťanský festival´´. Nemůžu vám popisovat jak to tam vypadá, protože jsem tam nebyla ale podle fotek,videí a popisků si myslím že zklamaná nebudu. 


Druhým takovým spíše sportovnějším zážitkem je volejbalové soustředění. Na to se těším tak na půl. Trochu jo i trochu ne... Proč ne? Je to náročné!! Věřte že v pátek což je den odjezdu, vždycky lehnu a jsem naprosto mrtvá. Na druhou stranu vždycky to celý tým stmelí, což je super.


Třetí věc kterou chci splnit je piknik, brunch něco na ten způsob s mojí jak já tomu říkám crew. 
A vím že čtou můj blog... tak doufám že se domluvíme a vyjde to....


Čtvrtou věcí v pořadí je nějaká ta dovolená s kým jiným než s rodiči... A upřímně... se těším! S mými rodiči je celkem sranda a nejsou ten typ rodičů se kterými by to byla nuda. 

Další, pátá věc je grilování s holkami z základky. Myslím že bude hezké se po roce setkat a zase si popovídat. 

No a poslední věc je moje narozeninová oslava. Nic víc k tomu asi není co psát. 


A to je všechno. Jak vidíte ani jedno není nijak velkolepé ale podle mně je pořád lepší dělat i maličkosti než promarnit volný čas u počítače a nemít na co vzpomínat.

NELL

You Might Also Like

0 komentářů

Budu ráda za každý komentář :). Pokud se mně chcete a něco zeptat pište tady: nelaszarowska@gmail.com